MC#5

High Five, want hier is MC Five, het karperblad volledig tot stand gebracht dankzij Coca-Cola. Inderdaad, dit magazine hadden we nooit kunnen schrijven zonder een paar kratjes Coca-Cola. De Nederlandse cabaretier Theo Maassen weet het al langer dan vandaag en onlangs hebben ook wij Coca-Cola gelukkig eindelijk ontdekt. Neem het van ons aan: als je succes wil, probeer dan ook een slokje Coca-Cola. Enjoy!

Alle gekheid op het Monkey Climber stokje, deze flagrante rip-off van Maassens overigens sublieme scene, voelt verdacht veel aan als de rip-offs waarmee malafide scenestars in tig artikels, video’s, blogs of andere doorzichtige look-at-me hulpmiddelen schaamteloos omspringen. Lump alert: deze bummer werd vijf seconden geleden gevangen, op Coca-Cola! Uit blik, want flessen en plastic zijn out – al bewijst Frank Warwick jullie straks het tegendeel.

Komaan, draait het daar écht om? Alsof een gemiddeld goede visser zijn – vergeef ons de benaming – trophy shots enkel en alleen aan product X en Y verdiend heeft? Zéker dat hij 99% ervan ook op andere spullen had gevangen, van A tot Z… Of is iedereen vandaag zo met zijn vijftien minuten faam bezig? Burps… Pardon. Moeilijk te verteren stukje van de felbegeerde sponsorkoek. Effe doorspoelen, mét Coca-Cola uiteraard. Benieuwd wat een godfather als Jack Hilton daarover te zeggen zou hebben. “Niet draaien, maar in alle b(an)anen in zijn graf rollercoasten!”, aldus zoon Keith in het interview binnen. Nog een geluk dat MC-lezers allemaal lekker doodgewoon normaal doen; big up!

Zoals u van ons gewend bent, mag u in MC#5 énkel de beste woorden en beelden verwachten, en wel van volgende namen: James Armstrong, Willem Barnas, Davy Claus, Kurt De Keersmaeker, Frank Warwick, Jason Hayward, Keith Hilton, David Meek, Nick Schlager, Wim Tanghe, Filip Van Herreweghe.